Ny blogg

Jag har varit krånglig och bytt blogg hit och dit en del, men nu är jag nöjd med namnet och allt det där. Hade ingen lust att göra om designen på min gamla blogg, är alldeles för seg i hjärnan för att mixtra med sånt! Får se om jag gör det senare. Kommer alltså att blogga här från och med nu och då kommer jag att blogga om skönhetsrelaterade saker och lite annat. Ska försöka att blogga så lite som möjligt om min vanliga vardag, alltså inga inlägg där jag typ skriver "tog bussen till jobbet imorse och nu är jag hemma igen" för sånt är ju inte speciellt intressant att läsa (enligt mig då).
 
Får se om bloggmotivationen kommer tillbaka, det har ju varit lite torrt på senaste tiden men av någon anledning har jag verkligen inte haft lust att blogga, trots att det funnits saker att blogga om och att jag haft tid. Har ju kommit igång lite med videorna på youtube så tänkte att jag ju måste ha en blogg, känns lite skumt att inte ha någon blogg att länka till så folk faktiskt skulle kunna kolla så det fick bli en nystart :) pinsam jag är som aldrig kan bestämma mig och är så löjligt dålig på att blogga, hehe. Jag borde inte lova för mycket heller men har saknat bloggandet mycket så det borde vara på tiden att börja. Aja, adios!
 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: